hoe kan ik op terraria een server maken zonder hamachi of portforwarding?

Het is mij al eens gelukt om een server zo een server te maken maar toen iemand op de server kwam zach ik hem niet dus ik denk denk dat ik iets fout heb gedaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder port forwarding is niet mogelijk, omdat de router er simpelweg voor is om dat soort dingen tegen te houden, stel nou dat er een virus een poort gebruikt om binnen te dringen. Dus daarom moet je altijd handmatig je poort(en) open zetten, of je moet UPnP gebruiken.

Antwoorden (1)

Als je een server maakt zou je je eigen IP moeten geven aan de persoon die erop wilt.
www.mijnip.org is je eigen ip en die moet je geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaspro101
10 jaar geleden
Hiermee zou je port forwarding moeten gebruiken