ik heb farming simulator 2013 hoe kan ik frames per seconde instellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Frames per seconde is geen instelling, maar een resultaat van de hardware die de kracht levert en de instellingen die die kracht "opeten". Hoe beter je videokaart, hoe hoger het aantal FPS. Dit kan je meten met programma's als DXtory en FRAPS (en vast nog veel meer). Echter hoe zwaarder je de instelling zet hoe minder FPS je zult krijgen.

Het mooiste resultaat geeft meer dan 60 beelden per seconde als v-sync aan staat. 100 FPS heeft geen zin omdat je beeldscherm toch niet meer weer kan geven (120FPS monitoren en CRT's even uit de vergelijking gelaten).

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je meer FPS wil moet je de grafische instellingen verlagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MIJN farming simulator 2013 stottert een klein beetje kan ik dat door FRAPS te downloaden te verbeteren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen FRAPS meet. Er zijn altijd twee dingen om stotteren (lag) te verbeteren, betere hardware(videokaart) of lager instellingen. FRAPS download je door op google naar FRAPS te zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waar moet ik dat dan lager instellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken het spel niet maar: Menu
Instellingen(options)
Grafische instellingen, graphics, video, options
En daar alles op laag zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is dat dan screen resolution?
want anders weet ik het ook niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja ik heb het geprobeerd het werkt niet.
maar ik vind het raar als ik naar de linker kant kijken en ga snel met de muis bewegen stottert hij en aan de rechterkant niet wat kan dat zijn ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://fs-uk.com/forum/index.php?topic=7198.0 Hier wordt een optie gegeven Je moet naar de installatiemap van farming sim gaan. Daar de mods map vinden en daar staat een game text file (game.txt?!?) In die text moet je een woord veranderen van true naar false en dan het bestand opslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of je mods hebt geinstalleerd, maar die hebben vaak ook een negatieve invloed op prestaties.