hoe kan ik op twee laptops minecraft spelen?

Heb nieuwe laptop gekocht en wil nu op deze laptop mijn bestaande werelden gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan ook een nieuwe Winrar map aanmaken op je pc en daar al je Minecraft Saves (werelden) in zettten en dat naar je jezelf emailen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

Start -> uitvoeren -> typ in: %APPDATA% -> ga naar map .minecraft -> saves. Daarin staan ze, zet ze op een USB-stick en verplaats ze dan naar dezelfde map op je nieuwe laptop. Succes! Vragen kan je altijd stellen.