is het met deze pc mogelijk om games op hoge/hoogste kwaliteit te spelen ?

Cooler Master K-380 Advanced 3.0 Groen
600 Watt Cooler Master voeding
Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz
Standaard koeling
MSI H81M-E33 V2
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander
Nvidia GTX660 2GB
1Gbit netwerkkaart
Windows 7 Home Premium 64Bit
Nee laat mijn pc standaard
2 jaar carry-in (gratis service)

Het gaat hier om de games als, GTA5,BF4,CRYSIS,BF3,WOW etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk 2x fout. Die site is alleen bruikbaar als je de PC in kwestie hebt, ik gok dat de vrager nog moet bestellen. Die site geeft alleen minimum en recommended requirements aan. Dat zegt nog niet of het op de hoge/hoogste grafische kwaliteit te draaien is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop de GTX 670 dan kan het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niek, het probleem zit hem hier in het woord 'bijna'. Wat er bij jou anders is kan van wezenlijk belang zijn. Wat is er bij jou pc anders?

Het beste antwoord

In veel gevallen wel, maar in het geval van de zwaardere games niet. Bedenk je ook dat de komende generatie games een stuk zwaarder gaan worden, doordat men minder rekening hoeft te houden met de zwakke PS3 en Xbox360 waarvoor games vaak omgezet moesten worden, aangezien de nieuwe generatie zeer binnenkort uitkomt.

Het is dus een prima game-machine, maar voor altijd de hoogste settings zul je een zwaardere videokaart moeten kiezen. Wat lagere settings (dus niet very high, maar gewoon 'high') gaat voorlopig wel prima in de meeste gevallen.

Maar goed, je noemt iets als Crysis. Wanneer je daar alle mods voor installeert, trekt zelfs de zwaarste kaart van het moment het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo te zien bestel je hem op gamepc.nl, toevallig had ik daar ook mijn pc besteld. Ik heb dezelfde specs op de processor na. Ik kan BF3 op Ultra settings spelen met de GTX660 2gb, Crysis 2 ook (van Crysis 3 weet ik het niet, waarschijnlijk kan die wel op High settings).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan maar ik zou een betere videokaart kopen en betere koeling