Ik wil graag een game downloaden via een anders ps3 account, maar dat lukt niet door een content en systeem actieven. Hoe werkt dit?

Het downloaden wil steeds niet door dat hij dat aangeeft (zie foto) kan iemand mij de info geven hoe ik dit kan op lossen! Als hij uitlogt thuis likt nog steeds niet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

Dit heeft ook niet zoveel te maken of een systeem "aan" staat waar jij op bent ingelogd. Dit komt omdat het account waar je mee wilt downloaden al vaker (te vaak) is gebruikt. Ik heb hier geen ervaring mee maar het zal me niks verbazen als Sony dit gedaan heeft om misbruik van bepaalde dingen te voorkomen. Het enige wat je kunt is dus wat op je scherm verschijnt, een ander PS3 systeem deactiveren wat gebruik maakt van desbetreffende account, dus niet deactiveren in de zin van "uit" zetten.
Hierbij een link van de handleiding waar naar verwezen wordt, om een ander systeem te deactiveren.
http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is zegmaar zo dat je een heleboel dingen op psn store maar 2 keer kan downloaden dus als jij zeg maar een uitbreiding voor een spel koopt dan kan je het op jouw ps3 downloaden en op de ps3 van een vriend ofzoiets maar dan moet je wel als gebruiker op die playstation blijven staan en bij spellen kan je het maar een keer downloaden dus wat jij kan doen is op http://nl.playstation.com/ gaan en dan inloggen en dan kun je zien op hoeveel ps3 systemen je content is gedwonload en dan kan je het ongedaan maken