Welke computer kan ik gebruiken voor league of legends?

Ik wil een computer kopen waar ik enkel league of legends kan op spelen met 60 fps, met kwaliteiten op medium of high. Het zou maar een 300-400 euro mogen kosten. Kan iemand iets vinden? Of tips geven wat ik nodig heb om deze kwaliteiten op league of legends te bereiken? Wat heb ik nodig om dit te kunnen op mijn computer? Alvast bedankt en ohja liefst in België als je een computer vindt ;p Dankje!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Het beste kan je voor die prijs je eigen pc bouwen. Je koopt componenten en je gaat lekker aan de slag. Met een paar tutorials is het best mogelijk om je eigen te maken, want de meeste verkopers rekenen er zo 75-100 euro bouwkosten bij. Wat een lekker videokaartje is voor een lage prijs is de Geforce GT 640 2GB. Deze kost slechts 75-80 euro en je kan dan makkelijk LoL op hoge graphics zetten. Als je meer vragen hebt over samenstellen van een pc kan je altijd even reageren op dit antwoord. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel hard bedankt voor de informatie maar ik ben 13 jaar :s excuseer me dat ik.dit vergeten te melden ben maar ik kan dus geen computer zelf bouwen maar heel hard bedankt! tenzij.het echt makkelijk is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is eigenlijk vrij simpel om het te bouwen. Als je wilt kan je me toevoegen op Skype (indien je dit hebt natuurlijk) of je kan me mail krijgen. Dan kan ik je de geschikte onderdelen aanwijzen en makkelijk te begrijpen instructies doorgeven.
ezramyrddin@gmail.com
Skype: lynxwhyper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Email: ezramyrddin@gmail.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm Email plaatsen wil niet. Excuses.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel.hard bedankt stuur je mij een.mailtje aub met de benodigdheden? dank je!! kasemiaaleks@gmail.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
idd email lukt.niet wacht even het is kasemiaaleksQgmail.com die hoofdletter Q moet @ zijn ok? danku