Welke voordelen krijg je als je assassin's creed 4 blag flag pro-orderd bij intertoys en wat bij bart smit?

Ik wil graag assassin's creed 4 blag flag pro-orderen, maar ik weet niet of je bij bart smit en intertoys dan het zelfde krijgt. Wel zijn ze allebei 60 euro maar volgens mij zijn de voordelen van het pro-orderen (reserveren) niet het zelfde.

Bij intertoys zeggen ze dat de special edititon, Sacrificed Secrets met multiplayer outfit Treasure Hunter, Captain Kenway’s Legacy, The Castaway’s Prize en toegang tot The Watch bevat.

Bij bart smit zeggen ze: Sacrificed Secrets, Captain Kenway's Legacy en toegang tot The Watch.

En bij game Mania:Sacrificed Secrets zonder multiplayer outfit Treasure Hunter en The Pride Of The West Indies.

Ik begrijp er echt helemaal niks meer van. Wie kan mij helpen??

Toegevoegd na 23 uur:
Als je reserveert krijg je allebei de winkels de speciale editie voor de prijs van de gewone (dat weet ik wel zeker).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je hebt vanilla AC
special edition
en collecter edition

vanilla is gewoon het spel
special krijg je extra missies en in-game extra dingen
collecters edition krijg je ook een figurine een kaart en artbook en al die dingen.
dus zoals MrTwente het zei : de ene site legt meer dingen uit dan de andere
maar allebei de special editions zijn precies hetzelfde