minecraft server, welk ip moet je port forwarden?

ik heb een minecraft server en kan zelf al joinen alleen anderen niet echt
moet ik het ip van whatmyip portforwarden of het ip waarmee ik zelf mijn minecraft server join hulp graag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je moet op Windows-toets + R drukken, en dan cmd intypen. Type dan ipconfig in, en druk op enter. Dan staat je lokale IP-adres daar ergens. Het begint waarschijnlijk met 192.168.

Het beste antwoord

Waarmee je het zelf joint. Forward port 25565 zowel UDP als TCP en maak uitzonderingen in je firewall aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje wel!