Wat is een goede Videokaart om Battlefield 4 op Ultra te spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Als je naast battlefield ook nog andere games in het komend jaar op ultra wil spelen met een hogere resolutie dan 1910 x 1080 zal ik voor de nvidea gtx 780 gaan. Ik ga er dan wel vanuit dat je 600 euro wil uitgeven voor een videokaart en een monitor hebt die hogere resoluties dan 1920 x 1080 kan weergeven.

Een andere betaalbare optie is een wat oudere videokaart kopen maar dan in sli of tri configureren als je moederboard 2 pci slots heeft. De gtx580 bijvoorbeeld in sli is vele malen krachtiger dan de Gtx6 serie videokaarten. Een nadeel is dan weer het stroomverbruik wat weer hoger ligt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

GeForce GTX 650 TI is een goede en betaalbare videokaart.
Kost bij Conrad 159 Euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTX 670 voor €300.- is verreweg de beste optie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nvidia geforce gtx 660 moet goed genoeg zijn hij kost €164,00 hij heeft 2 GB dus makkelijk bf4 op ultra settings te spelen!