Hoe speel ik Minecraft na terugzetten PC via veilige modus?

Minecraft gekocht voor zoontje, leuk gespeeld.
Toen kon ik ineens niet meer inloggen op mijn eigen PC/gebruikersaccount. Op een of andere manier via veilge modus de PC teruggezet naar eerdere datum, maar hoe kan mijn zoon nu weer Minecraft spelen?
Er gebeurt niets als we op het programma icoon klikken. Moet het opnieuw geinstalleerd worden of zo? En kunnen de PC gebruikersproblemen veroorzaakt zijn door Minecraft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Kort antwoord: Ja, het programma moet opnieuw geïnstalleerd worden. Bij een systeemherstel worden alle sindsdien geïnstalleerde programma's verwijderd. Maar de programma's die je bijvoorbeeld toen erop had staan en na die datum verwijderd hebt, staan er dan weer op. Je data gaat niet verloren als je dit doet. Dit is wellicht de reden dat de snelkoppeling nog zichtbaar is. Als je inlogt op Minecraft.net kun je het spelletje weer downloaden.