Neen dat is helemaal geen laptop om op te gamen. De GPU is zwaar ondermaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt er wel mee gamen maar neit echt veel of nieuwe games, dus om je vraag te beantwoorden: nee...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt er vooral aan wat voor soort games je wil spelen. Een spel als Euro Truck Simulator 2 heeft heel veel moeite op een Dell Latitude E5510, terwijl een spel als Live For Speed zelfs op een Acer TravelMate 7730 gemiddeld rond de 40 FPS heeft.
Maar voor de echt games die veel van je PC vragen: nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals je kan lezen in diverse antwoorden is het geen gamelaptop. Zo word er aangegeven dat de videokaart ondermaats is. Hierbij een antwoord die meteen onderbouwd is:

Er zit een de laptop een Radeon HD 7420G videokaart. Deze klasse 4 videokaart is goed voor multimedia werkzaamheden en je kan er een paar oude lichte games op spelen. Graag verwijs ik je naar:

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7420G.77224.0.html

Hier zie je dat alle scores in games in het rood staan (onvoldoende) dit houd in dat al deze games niet vloeiend draaien. Als uitzondering zie ik wel dat fifa 13 nog op medium settings kan draaien.

Let dus bij het kopen goed op de videokaart. Deze zal bij de meeste laptops ondermaats zijn om games te draaien. Op de website notebookcheck.net kan je nagaan hoe goed/slecht de videokaart is.

Gr.