hoe kun je een trainer voor gta iv downloaden?

hoi, zoals je al ziet hoe download je de trainer voor gta IV maar volgens mij heb ik hem er al in staan alleen ik kan hem niet openen! weer iemand nog hoe je hem kan openen of iets anders?

alvast bedankt, Tom

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je download deze trainer:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=392973

Je installeert het pakket in de main map van Gta IV / EFLC
Hier in zitten ook de bestanden die er voor zorgen dat je überhaupt mods kunt gebruiken.

In-game druk je op f3, je selecteert opties met de pijltjes op je numpad.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb 2 dingen :( Helaas
1.ik kan de download link niet vinden(ik heb er 1 maar weet niet als dat de goede was)
2. mijn virus scanner gaf aan dat in die link een virus zat!
dus ik weet niet als je nog een andere download link hebt?
of iets anders. en ohja misschien ook nog de link voor de patch? ps: ik weetn iet als dit een dubbel post is want er was volgens mij iets mis gegaan :( alvast bedankt
Tom