Kan een PC spelletje waarop staat processor 2.6 GHz Intel draaien op een pc van Intel pentium dual T2390 @ 1.86 GHz 1.87 GHz?

De eisen van het spelletje zijn:
- Windows XP/ Vista/ 7
- Intel Core 2 Duo 1.8 GHz of AMD Athlon X2 64 2.4GHz
- 1.5 GB RAM (XP)/ 2 GB RAM (Vista/ 7)
- 256 MB DirectX 9.0 en Shader Model 3.0 compatibele videokaart
- 10 GB vrije schijfruimte
- DirectX 9.0c compatibele geluidskaart

Mijn pc:
- Windows vista home premium
- intel pentium dual CPU T2390 @ 1.86 GHz 1.87 GHz
- 3.00 GB RAM
- mobile intel 965 express chipset family (?)
- realtek high definition audio (?)

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat om het spelletje assassins creed. Kan dit spelletje op de laptop gespeeld worden of het je hier een vaste pc voor nodig?

Toegevoegd na 11 minuten:
Bovenstaande game eisen waren van revelations. Onderstaande zijn de goeie!!

Supported OS: Windows XP / Vista
* Processor: Intel Pentium D 2.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400+ of beter aanbevolen)
* RAM: 2 GB (3 GB aanbevolen)
* Videokaart: 256 MB DirectX 10.0-videokaart of DirectX 9.0-kaart met Shader Model 3.0 of hoger (512 MB videokaart aanbevolen)
* Sound Card: DirectX 9.0 of 10.0 sound card (5.1 sound card aanbevolen)
* DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (staan op de disc)
* Hardeschijfruimte: 12 GB
* Ondersteunde videokaarten: ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series en NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

De processor zou mogelijk al een probleem kunnen zijn qua snelheid maar waar het echt mis zal gaan is de videokaart; de intel 965 is tamelijk ongeschikt voor spellen, en staat ook niet in het lijstje van ondersteunde videokaarten.