wat kun je met Matchmaking-instellingen in FIFA 13 bij seizoenen?

Als je seizoenen speelt heb je voor de wedstrijd nog dat je dingen kunt aanpassen. Bijv teammanagement. Bij mij staat Matchmaking-Instellingen op: Matchmaking-Instellingen: Eigen (Middelzwaar) wat houd het in en wat gebeurt er als ik het verander?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Bijvoorbeeld de verhoudingen van clubs: Barcelona speelt waarschijnlijk nooit tegen PEC Zwolle maar je kunt de verhoudingen wel iets oprekken. Ook kun je instellen of een gast mee mag doen bijv. een vriend
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus het kan dan zijn dat je tegen betere teams speelt als minder team, speel je dan ook tegen mensen die net zo goed zijn als mij of mensen die minder zijn maar wel met een goed team spelen