hoe krijg ik beter beeld met euro truck simulator 2?

ik speel het spel op een laptop maar het lukt mij niet om het beeld mooi scherp te krijgen het blijft maar wazig. hoe verander ik dat het mooi scherp word en dat het nog wel normaal fuctioneert?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
3.9K

Antwoorden (2)

Vaak kun je bij opties heel wat regelen.
Zet de helderheid van je laptop wat hoger, kijk eens naar de resolutie en kijk vooral bij opties van beeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat het zeer moeilijk gaat worden. Een laptop is vergeleken met een desktop-pc veel zwakker qua prestaties.

Je zult dus een goede afwegen moeten maken tussen snelheid en beeldkwaliteit.

Hoe minder de beeldkwaliteit, des te minder (of geen) haperingen.
Hoe hoger de beeldkwaliteit, des te meer haperingen.