Hoe los ik een game probleem bij Borderlands op Mac op?

Ik heb de game Borderlads gedownload voor Mac... Toen ik na dat het volledig gedownload was opende kwam het logo in beeld een 15 seconde daarna een foutmelding (Zie Foto) Ik heb er een schermafbeelding van gemaakt zodat het wat duidelijker is. Ik hoop dat iemand verstand heeft van dit probleem of dat iemand mij kan helpen... Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wat gegoogled naar een oplossing, blijkbaar zijn er meerdere mensen die dezelfde error krijgen maar dan ook voor andere games. Het zou te maken hebben met je videokaart die een bepaalde vereiste functie van het betreffende spel niet ondersteunt, heb je al geprobeerd de nieuwste driver te downloaden voor je videokaart? Anderszijds zou ik het zelf ook niet weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke ik zal kijken of ik mijn drivers kan updaten is dit wel mogelijk in mac? Of gebeurt dit altijd automatisch..

Het beste antwoord

Dit is een videokaart probleem , de Mac suport geen PhysX dit heeft alleen de Windows .
Q: Does Borderlands 2 for the Mac feature Steam Play?

A: Yes! Borderlands 2 for Mac is a full-featured Steam Play title. Steam Play allows you to purchase your games once and play anywhere. Whether you have puchased your Steam Play enabled game on a Mac or PC, you will be able to play on the other platform free of charge. See https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=9439-QHKN-1308 for more information on how Steam Play works.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke super dat je moeite hebt gedaan voor mijn vraag! Maar de conclusie is dus eigenlijk dat je het nie kan verhelpen tenzij je een andere mac koopt met een betere videokaart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En je hebt een link bij je antwoord gestuurd maar die informatie gaat over Borderlands 2 ik zelf heb Borderlands 1 gedownload...