hoe komt het dat ik internet problemen heb?

ik heb net een nieuwe computer gebouwd die gewoon elke game kan spelen op (bijna) hoogste kwaliteit. Maar als ik online ga spelen met mijn neef dan krijg ik ontzettend veel lag en ik disconnect ook heel snel. Dit probleem is gekomen sinds we zijn overgestapt naar kpn glasvezel. Bijna bij alle online spellen heb ik problemen e.g. magicka, borderlands, saints row 3 en torchlight 2.
Verder weet ik dat het niet aan mijn neef ligt. Heeft iemand enig idee waaraan het probleem ligt en hoe ik het moet oplossen

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. ik gebruik kabel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Kan je router glasverzel aan?? Gee eens wat meer info over abbo enz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In dit geval zou ik contact opnemen met KPN. Dit probleem lijkt mij niet aan jullie te liggen. KPN zal meer kunnen vertellen over dit probleem.

Verder kun je ook de kwaliteit van je verbinding controleren met tools zoals Speedtest.net en Pingtest.net. Als je ons de resultaten van die test geeft kunnen we je ook beter helpen.