Ik wil graag streedrod op mijn pc spelen hoe krijg ik het zo dat ik het kan spelen op windows 7 starter?

Wil graag een spelletje van vroeger op mijn pc alleen krijg het niet voor elkaar hoe moet het nou precies met al die oude programma's

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Volgens Wikipedia Windows specificaties heeft ook W7 starter de comptabiliteits modus.
Na installatie klik je met rechts op het programma icoon ( niet de snelkoppeling dus) en kies je voor eigenschappen>>tabblad comptabiliteit. Hier kan je instellen dat je het programma wilt draaien in een eerdere, gesimuleerde, versie van Windows. Stel hier in eerste instantie Windowd XP SP3 in. Als dit niet werkt ga je telkens een versie terug tot hij het wel doet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de homepage staat dat je het in een dosbox kunt spelen.

Street Rod + DOSBox (recommended) - Street Rod 1 and 2 packaged together with a Windows DOSBox client, so you can run the games easily on newer Windows versions as well. Just unzip, and run start.bat

Ik moet je er wel op wijzen dat als je een scherm van 1920 x 1080 hebt dat de DOSBox met 800 x 600 pixels erg klein uitvalt.