Minecraft: broer en ik willen samen spelen, maar het lukt ons niet om samen in te loggen. Wie kan ons helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

zitten jullie op dezelfde naam? dan zal het niet mogelijk zijn om samen te spelen denk ik. maar als jullie elk een aparte naam hebben moet het zo:

jullie zitten waarschijnlijk vlakbij elkaar (dus in hetzelfde huis). dan moet een van de twee de wereld openen waarop jullie spelen en op escape (esc) drukken. dan zie je daar ergens: open voor LAN staan. daar klik je op en dan kies je het gewenste gamemodus en of cheats aan of af liggen (of je give en time set enzo kan doen). dan moet je broer bij de multiplayerservers gaan en helemaal naar beneden scrollen. daar zal jou server verschijnen.

indien hij niet vlakbij je zit moet hij bij de multiplayerservers op direct verbinden klikken en dan ofwel de code die op jou scherm in beeld kwam ofwel jou ip adres met daarna een dubbele punt en die code.

veel succes!