Hoe kom je in eftelingcraft via Minecraft PE op de iPad?

Ik heb de multiplayer App ook, daar kan ik (sinds de laatste versie) ook direct een IP adres van een server ingeven.
Op internet circuleren diverse servernamen zoals server.efteling-craft.com
Het programma vraagt echter ook om een gebruikersnaam en een poortnummer. Wat ik ook probeer, ik blijf maar 'server not responding' krijgen.
Wie weet wat ik stap voor stap moet doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
3.4K

Het beste antwoord

Helaas is eftelingcraft niet beschikbaar op de pocket edition van minecraft.