Kan ik battlefield3 en/of 4 op deze pc ultra/high?

Mijn specs:
Nvidia geforce gt 610 1gb
1TB HDD
8gb ram
FX 4100 3,6Ghz qaud core
battlefield 3 en of 4 dus...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nee, want zwakste GPU die er is in die range, de GPU is waarschijnlijk net zo zwak als de ingebouwde GPU in de CPU.

Pas met een GTX 660 kom je ergens met BF3, wellicht een 650, maar een 610 is uitgesloten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je met een gtx 660 dan dus ook ultrA?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op beide spellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar welke graphics kan die gt 610 wel aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.bit-tech.net/hardware/2012/09/13/nvidia-geforce-gtx-660-2gb-review/5 Met 3 kom je dan een eind, met 4 kan ik het niet zeggen. Ook kan je CPU op een gegeven moment de bottleneck worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat laatste sloeg op de 660. de gt610 is een in mijn ogen vreemd product omdat deze al wordt verslagen door een aantal geintegreerde videokaarten die al in sommige CPU's zitten. Het is niet echt een gamerkaart.
U kunt dit nog testen wat voor specificaties er nodig zijn om dit te kunnen spelen. Via de link hieronder kunt u op de website een game titel invullen, in dit geval battlefield 3 en dan drukken op 'Can you run it'...

De website controleert dan uw computer en vergelijkt deze met de minimale specs en de specs die je nodig heb om hem te spelen op de beste kwaliteit.

Toegevoegd na 21 seconden:
hierbij alsnog de link
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En battlefield 4 de medium grapchis kan ik wel met de 610 halen? Hoeveel fps heb ik dan ongeveer?
Alle specificaties zijn zeer goed (3,6 Ghz is veel, 8gb ram ook) maar de video kaart verprutst het een beetje... Als U de video kaart zou upgraden, zou hij het makkelijk aankunnen.