Kan ik met deze laptop De Sims 3 spelen?

http://www.laptopshop.nl/product/216553/acer-aspire-v3-771g-53216g50makk.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

jazeker, moet lukken want ik heb ook een Acer laptop en heb tot nu toe bijna alle delen van call of duty kunnen uitspelen en daarbij heb ik een lange tijd gta iv online gespeeld. nou denk ik ook dat de sims 3 niet heel veel graphics vereist en je kunt waarschijnlijk altijd de graphics wat lager zetten. als je wat dieper in pc gaming gaat raad ik je een pc joystick aan, ik heb een usb xbox windows controller van 25 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met deze laptop kan je gemakkelijk Sims 3 spelen. Deze laptop is zelfs "overkill" als het gaat om rekenkracht en grafische rekenkracht. Als je een laptop gaat kopen om dit spel te spelen, kan je ook veel goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
makkelijk dat gaat zeker lukken deze laptop heeft een 6gb ram dat is hoog voor een laptop het gemiddelde is 4 gb en daar kan je ook al sims mee spelen dus dat gaat echt makkelijk lukken