Gta 4 kopen via xbox markteplace?

Ik wil gta 4 kopen via de xbox marketplace met microsoft point maar het geeft heel de tijd een error code aan weet iemand het probleem?

Toegevoegd na 21 minuten:
Code 80150017

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke error precies?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het net weer geprobeerd via de computer en het geef dit aan 'Je aankoop kan op dit moment niet worden voltooid. Probeer het opnieuw.'

Antwoorden (1)

Klopt de locatie in je xbox profiel met de fysieke locatie van jouw xbox (dus waar hij staat)? Dit kan een probleem zijn.