Waarom kan ik Modern Warfare 3 niet installeren?

Ik heb Modern Warfare 3 gedownload met Vuze. Eerst kon ik het spel gewoon installeren, maar sinds gisteren komt hij nadat ik de 2e cd in het station heb gestopt met de volgende melding: "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Installeer een programma of , als dit al is geïnstalleerd , maak een koppeling in het onderdeel standaardprogramma`s van het configuratiescherm." Ik heb Windows 7 en ik heb geen idee wat ik moet doen. Help mij a.u.b.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Klik door de volgende opties:

Configuratiescherm-->Programma's--->Standaardprogramma's-->Uw standaardprogramma's instellen

Klik dan links op het icoontje van MW3 en kies rechts de optie "Dit programma als standaard instellen."

Nu zou MW3 de CD moeten kunnen openen.

Succes, ik hoop dat het werkt zo.
Groet, RedSquare