mijn key voor euro truck simulator doet het niet meer weet iemand hoe dit kan?

mijn key voor euro truck simulator 2 doet het niet meer heb het altijd met plezier gespeelt maar dit wil nu niet meer heb naar scs software gemailt die konden me niet helpen heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.5K

Antwoorden (1)

Er is een manier om gratis te spelen, door je Wifi uit te zetten en je key in te voeren. Hij probeert dan de key te controleren maar omdat internet uit staat lukt dit hem niet en mag je doorgaan. Wanneer je erin bent kan je weer internet aanzetten etc.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bekijk anders deze video als dit makkelijker voor je zou zijn ; http://youtu.be/77YdVGeWbYg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit heb ik net gedaan en dan komt er dit te staan: Het spel was niet in staat om de product code te controleren. je mag nu doorgaan. De controle word opnieuw uitgevoerd tijdens de volgende start van het spel. als het probleem zich blijft voordoen, controleer dan of je verbonden bent met het internet of gebruik offline activeren wat beschreven staat op https://www.eurotrucksimulator2.com/support.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit hoort ook te gebeuren, je kon dan dacht ik kiezen om te drukken op 'annuleren' en 'Ga Door', in ieder geval , door op de knop te drukken waar geen 'annuleren' op staat, dan kom je in het spel en kan je gerust verder spelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké hartstikke bedankt, en ik kan nu gewoon wel het internet wel weer aanzetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, wanneer je erin bent kun je door Ctrl+Alt+Delete te drukken ( en daarna annuleren waardoor je op bureaublad komt) weer je internet aanzetten en weer verder spelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké bedankt!