Is een Intel Premium processor T4300 goed genoeg?

Ik heb op mijn laptop (ACER ASPIRE 5732Z) een Intel Premium processor T4300 (2.1 GHz, 800 MHz FSB)
Ik heb een game gehad van een Engelse vriend. Ik moest er wel een bepaalde processor bij hebben, hij zei: 'Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better'.
Kan dit met mijn laptop?
Daarnaast moet ik een NVidia 8800GT videokaart hebben, alleen ik weet niet watvoor videokaart een ACER ASPIRE 5732Z en of deze goed genoeg is?
Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

hier vind je de specificaties van je laptop.
http://panam.acer.com/acerpanam/notebook/2009/acer/aspire/Aspire5732Z/Aspire5732Zsp2.shtml

en hier die van je processor, http://ark.intel.com/nl/products/37253/Intel-Pentium-Processor-T4300-1M-Cache-2_10-GHz-800-MHz-FSB, dat is dus een duo core.

Ik denk alleen dat je videokaart een stuk trager is dan een nvidia 8800GT.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuke laptop voor e-mailen en surfen meer niet.
Laptops en gamen gaan niet samen of je moet een lappie kopen boven de 1500 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, heb vandaag een toshiba sattalite binnen gekregen.. Cod black ops 2 op gezet deed het prima.. (High) 750€ Tja als je een pc wilt met ledjes, dan krijg je van die nvidea/alienware prut.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan gewoon goed gamen op mijn Dell Latitude E5510 met Intel HD Graphics uit 2010...