Een vraag over LOL: waar vind je in summoner's rift the red en blue buffs? en zijn er nog meer buffs?

en wat krijg je voor elke buff precies, en wie behoort deze te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In de bron vind je een map, de monsters met een rode ring eromheen zijn de red buffs en de monsters met de blauwe ring de blue buffs.

In principe is er niemand die de buffs hoort te krijgen, maar het is wel handig om ze aan bepaalde personages te geven. De rode buff geeft een damage over time, dus die doet een bepaalde tijd schade aan een target. De blauwe buff zorgt voor mana-regeneratie en een kortere cooldown periode.

Je kunt dus het beste de blauwe buff geven aan personen die veel mana gebruiken, bijvoorbeeld de support en de ability-power characters. En je kunt het beste de red buff geven aan fighters die wat minder met hun abilities doen.