Kun je de sims 3 installeren zonder origin account?

Ik heb mijn sims 3 verkocht via marktplaats. Maar de koper kan het spel nou niet installeren doordat ik al een origin account heb aangemaakt. Kan het spel geïnstalleerd worden zonder origin account? En hoe kun je jouw eigen origin account verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
3.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die licentie zit vast aan jouw account. Je kunt EA eventueel vragen om hulp, maar verwacht zeker geen snel antwoord of medewerking.

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk om de sims te spelen zonder een Origin account, dat komt omdat Origin de legaliteitscontrole uitvoert aan de hand van je productcode. Het verwijderen, daarvoor zal je contact op moeten nemen met Origin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een optie zou kunnen zijn is het spel met een andere product code te instaleren. Zijn er zat te vinden op het internet. Enige nadeel is dan wel dat je het spel niet online kan registreren.