Kun je de gameboy advance sp aansluiten op je tv?

Ik zag dat er een EXT uitgang gebouwd zat aan mijn gameboy advance en aangezien die ook op m'n tv zit dacht dat het wel kon.
Is het mogelijk? Zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de rechtse ingang zou het moeten zijn.
De linkse is voor de adapter.

Het beste antwoord

Die aansluiting is er om twee Gameboy's Advance SP met elkaar te verbinden, zodat je ook spelletjes tegen elkaar kan spelen.
Je kan hem niet met de TV verbinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kan inderdaad niet. Je kun de spellen wel op je TV spelen met behulp van de GameBoy Player voor de Nintendo Gamecube. Helaas werkt deze software niet op de wii, zoals bij andere Gamecube spellen. Ik weet niet of je een Gamecube hebt, maar dat is de enigste oplossing