ik wil mijn xbox laten ombouwen maar is er kans dat die kapot gaat?

ik heb een xbox 360 250 GB en ik wil deze graag laten ombouwen.
ik ben alleen bang dat mijn xbox dan kapot kan gaan en dat zou ik erg jammer vinden want hij is heel erg duur en er staan ook veel betaalde dingen op mijn xbox.
en als het kapot zou kunnen gaan is er dan een bedrijf dat een xbox kan ombouwen? bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Er is altijd kans dat de Xbox hierdoor kapot gaat. De kans is klein aangezien veel mensen hier erg bedreven in zijn. Het grootste minpunt is dat Microsoft geen omgebouwde Xbox accepteert. Mocht er iets mee gebeuren dan zullen zij je dus niet kunnen helpen. Als je op Xbox Live gaat dan zou je ook nog kunnen hebben dat jouw Xbox "op slot" gaat als Microsoft doorheeft deze omgebouwd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je Xbox zelf zal niet zo snel kapot gaan indien je het door professionals laat doen. Ga er vooral niet zelf aan sleutelen, dit vergroot de kans op mislukking alleen maar meer. Bedenk inderdaad wel dat je alleen offline kan spelen, zodra je online gaat spelen met een omgebouwde Xbox zal je onherroepelijk geband worden door Microsoft.

Vriendelijke groeten,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal kapot kunnen. Je gaat in de software van de xbox. Met 1 foutje is de xbox stuk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, je kan hem ombouwen maar dan gaat hij wel veel stuk.
Bij mij gaat hij wel in ieder geval veel stuk omdat ik er heel veel game.