moet je voor wordfeud gmail hebben?

Ikzelf speel dit spel en heb wel gmail maar iemand anders wil dit spel ook spelen maar die heeft dit niet moet die dan een gmail account aanmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee hoor dat heb je helemaal niet nodig, je hebt zelfs geen smartphone nodig zodat je het op je laptop kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom staat hier een min? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je alleen gmail nodig als je een Android toestel gebruikt. Maar ook dat weet ik niet zeker. (Zelf doe ik alles via gmail, maar of dat persé moet, weet ik dus niet.)
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik heb het even gecheckt en het antwoord klopt: op mijn smartphone is de Wordfeud-app gewoon geregistreerd onder een .live e-mailadres. Daarnaast kun je het ook op je pc of laptop installeren: http://wordfeudonline.nl/wordfeudonline/ Verder heb je nog http://www.webfeud.com/ dat je zowel online als via een app op je smartphone kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die min snap ik ook niet, ik speelde het al ruim een jaar geleden op mijn laptop en je hebt gewoon geen gmail nodig (al werkt dat wel wat sneller en ach dat heb je ook zo aangemaakt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziejenouwel Dus +
..dacht dat ik dat al had gedaan, maar blijkbaar mocht ik nog :)
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik miste je plusje al ;)