is een wii balanceboard ook los te kopen?

oude board ging kapot maar het spel heb ik nog steeds. van veel B merken is er een los board te koop maar deze werken vaak niet: kan je een wii (origineel) balance board ook los kopen (nieuw)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Standaard prijs is 50 euro, ook bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/bigben-draadloos-balance-board-wit-wii-wii-u/1004004009799720/ gratis verzending ;)
11 jaar geleden
heb je garantie op de board zo ja ga naar de winkel waar je hem hebt gekocht (met de bon en de board natuurlijk) anders zou ik hem bij winkels (bol.com) voor 50 euro halen