Waar kan ik Call of duty 2 voor de xbox nieuw krijgen voor ongeveer 15 euro?

Ik heb hem voor de PC maar die kan het spel niet meer aan :(. Het maakt niet uit welke Call of duty 2. Ik zou hem graag op internet willen kopen.

Toegevoegd na 11 minuten:
of voor meer dan 15 euro.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

12,99 bij Bol.com. Ik had het binnen twee seconden gevonden....

Toegevoegd na 3 minuten:
Hmm excuses. Ik zocht ernaar op Marktplaats en daar vind je deze game. In de advertentie staan alle platforms, maar op de site van Bol zelf lijkt de prijs alleen voor de pc versie te gelden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar die is voor de PC en niet voor de xbox!
Modern warfare 2 kost ongeveer E60
Modern Warfare en world at war ongeveer E40
en oudere versie ongeveer E30

Je zult dus of meer moeten betalen of ergens in de opruimingenbak bij webshop of een echte winkel hem moeten vinden. Of je koopt via Marktplaats oid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
marktplaats en mischien bol.com als je mazzel hebt