Waarom hangt mijn xbox spel vast?

Als ik skyrim speel hangt hij na een tijdje vast. Het spel is op de HDD geinstalleerd en als een vriend van me langs komt met zijn skyrim functioneert het wel zoals het hoort. Ik heb de cache al proberen op te schonen, wat kan ik nu nog doen? Er zitten btw geen krassen op de disk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het met zijn disc niet gebeurd en met die van jou wel ligt het echt aan de disc. De Xbox ziet de discs namelijk als gelijk en zal bij beiden de HDD installatie gedeeltelijk aanspreken. Echter is die installatie niet volledig zoals bij de PC, er wordt dus nog steeds van de disc gelezen, hier gaat het blijkbaar fout.

Antwoorden (1)

Er kan iets mis zijn met de HDD. Maar voordat je daar naartoe springt is het misschien handig om het spel opnieuw te installeren, er kan ook wat fout zijn gegaan bij het installeren en/of downloaden van het spel.