Kan ik een Origin spel downloaden op een andere computer?

Dus ik wil op PC 1 een spel, maar op PC 2 het spel downloaden. Zodat PC 1 niet hoeft te downloaden.

Toegevoegd na 16 minuten:
Daarna van PC 2 naar PC 1 overzetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2K

Antwoorden (3)

Nee, helaas niet.

Alle software (behalve portable) moet specifiek op een bepaalde computer gedownload worden om op die pc ook beschikbaar te zijn voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan omdat het een account is. Als je een spel koopt bij origin (ik heb er 10), dan registreert origin dat je het hebt gekocht. En dan "mist" het spel zijn files nog. Maar dan moet je het spel overzetten if de file origin (die heb je op je pc) en dan in de derictory (een file in een file) (" de naam van het spel").
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan log in op de andere pc waar je het op wil downloaden log in op origin kijk bij spellen en download en volla klaar