ik speel al een tijdje op mijn minecraft server maar als ik erop wil zegt hij: failed to login: bad login. wat moet ik doen?

ik heb al een hele wereld gemaakt en zou die graag niet verliezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (4)

Ik ben geen Minecraft expert, maar dit betekend volgens mij ''Verkeerd Passpoort/Usernaam''. Heb je je echte email opgegeven bij je registratie op Minecraft? Je zal hem moeten vinden dan. O, het kan ook zijn dat de server druk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het betekend verkeerd wachtwoord/gebruikersnaam.
Ik ben wel een MC expert (al zeg ik t zelf ;-)) en de errormelding "failed: bad login" betekend dat je wachtwoord of gebruikersnaam verkeerd zijn. als je geen minecraft gekocht hebt, moet je de server cracked maken. dat betekend dat ook illegale minecraft spelers (dus zonder premium accound) op de server kunnen.

als je het niet snapt stuur me ff een berichtje ik help graag met minecraft servers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat hij hierboven zij beantwoord je vraag, ik wist eigenlijk al dat het Password/Usernaam verkeerd was ingevoerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar moet je die gebruikersnaam en wachtwoord typen? ik heb voor de server hamachi moet je dat daar typen?
Heb je er geld voor betaald? Zoniet zo het kunnen dat je een proefversie had. Ik wou namelijk ook minecraft spelen en toen zei iemand dat je er 20 euro voor moet betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bad login is inderdaad dat je password/gebruikersnaam fout is, als je Minecraft niet gekocht hebt, betekend dat je op craked speelt, kijk in de server.properties of online-mode: false staat, als er true staat kunnen alleen mensen joinen die Mc gekocht hebben.
Bronnen: