Kan mijn Sony vaio pc met i3 intel core call of duty black ops 2 aan?

VPC-EJ2L1E features:
17,3 inch beeldscherm
Intel Core i3 2330M
4 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
NVIDIA GeForce GT 410M
Windows 7 Home Premium
Bluetooth 3.0 + HS
Remote Play met PlayStation® 3
Interne monaurale microfoon
Sony VAIO-scherm
DVD SuperMulti-station

dit zijn de specs van mijn laptop ik hoop op antwoord!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

als je naar deze website gaat http://www.systemrequirementslab.com/cyri
typ je black ops 2 in en dan gaat hij kijken of je pc het aankan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij zal het draaien maar je fps is waarschijnlijk belachelijk laag en je hebt veel lagg.
ik zou er in ieder geval geen online black ops 2 mee spelen(extreem veel lagg!!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat betreft de videokaart:

Je videokaart kan Battlefield 3 op LAGE graphics draaien (zie bron video)

De rest is nogal zorgbarend.

Zoals al gezegd, je zult waarschijnlijk lag krijgen, en vooral in een shooter verpest dat de hele gameplay.