mijn pc valt uit als ik minecraft aan het spelen ben hoe kan dat?

ik heb minecraft gedownload en nu valt steeds mijn pc uit hoe kan dat en wat kan ik doen?
ik wil hierbij wel minecraft behouden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.9K
Cryofiel
11 jaar geleden
Wat bedoel je met 'uitvallen'? Valt hij direct uit, of pas na een paar minuten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minecraft is een zwaar progamma, ik zelf speel het ook maar dan niet op mn eigen computer want daar is minecraft te zwaar op. Ik speel het in de bibiotheek want dat zijn goede sterke computers

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk is Minecraft niet volledig geinstalleerd en krijg je dus steeds een fout als je het opent. Het enige wat ik kan bedenken is opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou opnieuw installeren misschien heb je iets met mods gedaan dat ie daarom crashed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien omdat je te veel op je computer hebt staan, en dan krijgt de computer het 'warm', dat hij daarom uitvalt. Dat heb ik ook als ik meerdere programma's opstart. Dan gaat hij 'zoemen' en dan kan je computer ook uitvallen. Zeker als hij ergens tegenaan blaast. Bijvoorbeeld tegen de bank. Of tegen iets wat naast je op de tafel staat.