mijn graphics zijn op simcity heel erg lelijk hoe kan dit?

ik heb pas net simcity en toen ik hem voor het eerst opstarten kreeg ik hele lelijke graphics. En mijn vraag is nu hoe krijg ik die graphics beter.hier onder staat een foto hoe het er ui ziet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zijn de specificaties van je pc ? Heb je al gekeken bij de opties van de game?
Dit zijn essentiele vragen om hier te beantwoorden,om eerlijk te zijn is je vraag op dit moment moeilijk te beantwoorden... Succes !

Antwoorden (1)

Deze graphics zijn waarschijnlijk lager gezet omdat je pc mogelijk het spel niet goed aan kan.
Over het algemeen kun je via opties -> grafisch/video de instellingen veranderen en de graphics verbeteren. Beetje uitproberen wat werkt, let wel op dat alles trager kan worden.
Ritsuka