Hoe krijg je need for speed dlc online?

Ik heb op need for speed most wanted een dlc deluxe gekocht maar offline heb ik alle auto's maar online heb ik er maar 2 terwijl ik anderen mensen zie rijden met de auto's die ik alleen offline heb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

in need for speed werk je met speedpoints; die krijg je als je races wint, door billboards rijd, langs flitspalen en door hekken. als je online speelt is het bedoeling dat je meer speedpoints krijgt, daardoor hogere speedlist. elke keer dat je een speedlist omhoog gaat krijg je een nieuwe auto. door in singleplayer (offline) te spelen kun je ook hoger komen, maar je krijgt daar geen auto's voor, maar kun je dan tegen een betere most wanted racen. als je in online veel racet krijg je vanzelf alle auto's