Als ik minecraft opstart komt er missing textures te staan of er komt zwart beeld wat moet ik doen?

Ik heb minecraftSP en heb geen mods gedownload(nou alleen een skin) maar als ik mijn minecraft open komt er missing textures te staan of komt er een zwart scherm.
Ik heb hem net nog geupdate en dat ging ff goed maar toen ik een crafting table opende stond er weer missing textures

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Druk op de windows button op je keyboard. In de Search-bar typ je in %appdata%. Je drukt op Enter. Dan, in de appdata-roaming, dus waar je bent nadat je op enter hebt gedrukt, zie je .minecraft. Je maakt een nieuwe File, je kan hem noemen zoals je wilt.
Daarin ga je een backup maken. Als je een Backup maakt, dan zijn al je werelden en spullen er nog, zelfs als Minecraft opnieuw download. Kopieer de saves Folder naar de File die je net gemaakt hebt. dan, re download Minecraft. Delete de saves Folder in de nieuwe .minecraft en zet de saves uit de backup erin. Start Minecraft, en dan moet het werken.

Als dat niet werkt, moet je de Werelden deleten en een nieuwe starten. Als dat niet werkt, sorry, dan kan ik je niet helpen. Als je een pc hebt, kan je de onderdelen vervangen. maar als je een laptop hebt kan je allen de RAM vervangen en dat hoeft alleen als je minder dan 3-4 GB RAM hebt.

Ik hoop dat ik je geholpen heb. :)