wat bekent local co-op?

ik wil lego lord of the rings kopen en ik wil het samen met een vriend spelen maar er staat dat het alleen local co-op kan.
wat betekent local co-op? dat het alleen offline via LAN kan in huis of kan het ook met vrienden die ergens anders wonen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Local befriend dat je het alleen binnen je lokale LAN kan spelen, je thusnetwerk.
Co-op betekend Co-operatief; dat je samenspeelt. (Dus niet tegen elkaar maar samenwerkend.)

Je kunt een virtuele thuisnetwerk over het internet maken maar ik heb begrepen dat dit niet altijd even veilig is,alhoewel een vriend van mij hier regelmatig gebruik van maakt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wordt voor de taalfout, op een telefoon gaat typen met mijn brede duimen niet altijd even makkelijk ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een VPN-thuisnetwerk via internet is juist extra veilig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee ^^
Helemaal goed dan!
Dus dat zal geen probleem zijn dan ;)