Is 45 fps goed zonder lag of is dat lag?

Ik wil een pc met kopen met een phenom II 3.4 GHz 965 en Ati Radeon HD 7770. ik heb eerder gehoord dat met die video card je geen lags zal hebben met battlefield 3 op medium of high. is 40-50 fps lag of niet?

Geef alsjeblieft antwoord :)!

Toegevoegd na 3 uur:
oke, over de vorige antwoorden: wat kan ik halen met 8gb RAM geheugen, en alles wat eerder in uitleg stond?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

45 FPS kan nog als lag worden beschouwd. Het is overigens niet erg veel, maar er kunnen af en toe wel lag-momenten voorkomen. Ik raad aan om met 70+ FPS een game te spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gemiddeld zitten er in een televisie uitzending 25 tot 35 fps (frames per seconden).
Voor een vloeiend spelbeeld heb je echter wel 60 fps nodig. Maar 40 - 50 fps zal waarschijnlijk wel genoeg zijn om spellen goed te kunnen spelen.
Wel raad ik je sowieso aan om games zoals battlefield op een playstation of xbox te spelen. Een pc is niet gemaakt voor spellen en lang niet alle pc kunnen dat soort spellen aan of reageren slecht daarop.