Hoe vind ik mensen voor mijn minecraft server?

Weet iemand hoe je jou server groot kan maken? Ik heb al een Admin en zoek nog een Moderator.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (4)

Zet een advertentie op een spellenforum of op marktplaats oid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een video van je server op youtube
Schrijf het op facebook of maak en video op youtube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet opleprie drukken
zoals je het nu doet maak een filmpje op youtube of vraag mensen van hyves,facebook.twitter etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plaats een reactie over je server bij een beroemd filmpje op YouTube, ik zou ook een eigen site maken waarop iedereen info over de server te vinden is.

Vertel over je server op Facebook of twitter, een YouTube filmpje maken helpt vaak ook.