Hoe kan ik spellen toch downloaden op mijn mobiel?

Ik heb een samsung galaxy GIO. Alleen kan ik hier een aantal spellen niet op downloaden zoals, temple run, temple run 2 en subway surfers...
Heeft iemand een idee hoe ik ze wel kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn zus had ook een samsung galaxy gio en kon het er ook niet op zetten via playstore misschien is het een te kleine mobiel

Antwoorden (1)

Je zou ze buiten de Play Store om kunnen downloaden als .apk en vervolgens op je telefoon kunnen zetten. Meestal is er echter wel een reden waarom de makers hebben gezorgd dat jij het spel niet kan downloaden.

Je kunt de spellen vinden door te zoeken op [naam] .apk. Zet het bestand vervolgens op je telefoon en ga met de filemager naar het bestand toe en voer deze uit. Het spel is daarna geïnstalleerd en misschien kan je het gewoon spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze inderdaad via een "omweg" downloaden, maar dat heeft geen zin, want het systeem van de telefoon kan de game niet aan... Ik heb hetzelfde probleem. Temple run heeft wel een soortgelijk spel dat heet"cave run 3d" minder mooie graphics, maar het lijkt redelijk op temple run..