Is www.minecraftforfree.com legaal?

Is het legaal om het gewoon te spelen? (het is een site waar je minecraft gratis in de browser kunt spelen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

om het te spelen daarin is geen probleem. tenzij je de eigenaar van de website bent, dan zit je namelijk vast aan copyrights. voor jou is het dus geen probleem. wel moet je uitkijken of zulke sites geen virussen of keylockers bevatten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, maar denk je dat of weet je het echt heel zeker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb net minecraftforfree.com bekeken met McAfee siteadvisor bekeken (gratis tooltje om kwaadaardige site te kunnen zien). je moet klaarblijkelijk eerst wat dingen downloaden voordat je het kunt spelen en deze programma's bevatten virussen! gelieve niet op deze site te komen. het is legaal om te spelen daar , maar er zitten virussen op deze site. bron:
https://www.siteadvisor.com/sites/minecraftforfree.com/msgpage handig om te instaleren om kwaadaardige sites op te sporen:
https://www.siteadvisor.com/ je bent gewaarschuwd :)
Dit is een oudere versie, die gratis te downloaden is van de originele website. Is dus totaal geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mojang heeft daar geen problemen mee, ze hopen wel dat je uiteindelijk de voordelen van VIP (gekochte) ziet en het spel koopt. Maar ze hebben er geen problemen mee als je het gwn speelt zonder te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op hun eigen site valt het ook te spelen online:http://minecraft.net/classic/play