Hoe kan ik de foutmelding 'reageert niet' bij tankist (world of tanks) voorkomen?

Ik heb het spel net gedownload maar als ik me inlog en et spel gaat verschillende dingen synchroniseren
Stat er steeds progamma reageerd niet. ik heb windows vista.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens in je firewall te komen en toestemming te geven voor dit spel. het wordt wel eens gezien als een virus omdat dit spel up- en dowload.

Het beste antwoord

Ik ken het spel zelf niet echt, maar ik vermoed dat de foutmelding ook niet van het spel zelf komt, maar eerder van je Windows besturingssysteem.

Probeer eens om alle achtergrondprogramma's af te sluiten zodat je volledige systeem ter beschikking van het spel staat. Zorg ervoor dat je computer weinig andere handelingen moet doen tijdens het opstarten van je spel. Op deze manier heeft je computer meer capaciteit.

Zorg er ook voor dat je aan de minimum eisen van het spel voldoet, ik heb ze even voor je opgezocht:

----
Minimum system requirements:

Operation system: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 2.2GHz
RAM: 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista/7/8
GPU: GeForce 6800GT with 256 MB of video memory / ATI X800 with 256 MB of video memory, DirectX 9.0c
Audio adapter: compatible with DirectX9.0c
Space available on HDD: 9 GB
Internet connection speed: 256 Kbps
Recommended system requirements:

Operation system: Windows XP/Vista/7/8 64-bit
CPU: Intel Core 2 Duo 2.5 GHz/ AMD AthlonTM 64 X2 5600+ 2.8 GHz (or better)
RAM: 4 GB (or more)
GPU: GeForce 260/ ATI HD4870 (or better) with1Gb(or more) of video memory, DirectX 9.0c
Audio adapter: compatible with DirectX9.0c
Space available on HDD: 9 GB
Internet connection speed: 1024 Kbps (or faster)
----

Lukt het nog steeds niet, probeer dan eens een volledige herinstallatie van het spel. Zorg voor voldoende schijfruimte zodat er zeker geen obstructie is.

Anders kan je misschien ook eens proberen om je internetverbinding tijdens het opstarten van het spel even uit te zetten, zodat het synchroniseren wordt voorkomen.