Hoe komt het dat ik een laag framerate heb met goede specificaties?

Hallo, ik heb onlangs een laptop aangeschaft: de HP pavilion dv6 6b12ed.
Dit zijn enkele specs

Processor: intel core i7: 2670qm
Videokaart: radeon HD 6770m: 2gb gddr5.
Ram: 8gb

Bij spellen als far cry 3 heb ik lage fps, zelfs op lage settings, terwijl ik videos zie van mensen met dezelfde specs, die vloeiend kunnen spelen op ultra. Is mijn laptop stuk of doe ik iets fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je wat draaien op de achtergrond? Msn of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik gebruik soms zelfs gamebooster
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de laatste drivers van je hardware geinstalleerd?

Antwoorden (1)

nee je doet iets fout.
als het goed is heb je daar een optie waarbij je op of of on kan schakelen de naam eindigt met analysen of iets wat er op lijkt. DIE MOET JE ABSOLUUT UITDOEN! die verlaagt je spelkwaliteit zo erg dat als je de beste video card en de i7 hebt je alsnog lags krijgt. dus schakel die absoluut uit!