hoe kan ik het best minecraft filmen?

mijn zoon wilt graag minecraft filmen met een vriend hoe kan dat het beste

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Zelf gebruik ik fraps om video's op te nemen in Minecraft. Het is makkelijk in gebruik en als je de juiste settings gebruikt zal er geen enkele lag (dat het beeld af en toe blijft hangen) aanwezig zijn. Ook zijn de video's in hoge kwaliteit. Dit zal ook zorgen dat de filmpjes een grote bestandsgrootte krijgen, maar dat kan je altijd nog verhelpen door te converten.

Ik hoor het wel als je nog meer informatie wilt, maar ik kan Fraps echt aanraden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je fraps opent dan heb je een klein venstertje met wat instellingen. Daarin kan je zelf de hotkeys (sneltoetsen) instellen die je wilt gebruiken. Bijvoorbeeld als je op f9 klikt beginnen met filmen enzovoorts. Als je in minecraft zit en je hebt Fraps openstaan dan druk je op f9. Dan worden er wat gele cijfers rechtsboven in je scherm rood. Dit geeft aan dat je filmt. Als je dan wilt stoppen druk je weer op f9 en dan worden de cijfers geel. De video is dan automatisch opgeslagen in C:/Fraps/Movies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek even op google fraps registered user account. Dan typ je een email en wachtwoord in van wat je daar ziet. Die geven hun account weer zodat anderen hem ook kunnen gebruiken.

Andere antwoorden (3)

Om Minecraft en andere games op te nemen moet je een game capture software hebben zoals Ezvid ,fraps en Camstudio.
Bij het opnemen kan er soms ook lag onstaan ,maar dat hangt af van wat voor computer je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hypercam is een SUPERgoed programma om je pc beeld te filmen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hypercam pro