Wat is het gevolg als psn achter gejailbreakte ps3 komt?

Wat is de sanctie die een speler krijgt als hij bv. mods gebruikt bij de gta IV multiplayer of bij mw3... ??

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het enige wat ze kunnen doen is je ps3 bannen van hun netwerk, en aangezien zij de enige zijn die een netwerk hebben. Betekend dit uitsluiting van online multiplayer en updates/patches , die je anderzijds wel kon installeren.
Ik kan aanrade om NIET multiplayer te spelen met mods.kan zijn dat het netwerk je voordat je erin gaat gewoon weigert, maar je kunt ook meteen gebant worden wegens t gebruik van 'illigale'/ gemodifeerde software.

En volgens mij bestaan der geen mods voor ps3 games, k ben er inieder geval nooit eentje tegengekomen. zelfde geldt voor andere consoles.
Hoop dat dit je vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij online spelen waarschijnlijk een ban van je acount, uitkijken dus!